انتـــــظار19

هر چیزی که بوی انتــظار را دهد در این جاست

انتـــــظار19

هر چیزی که بوی انتــظار را دهد در این جاست

انتـــــظار19
من انتظار 19 هستم من به اندازه خودم کسی یا چیزی را که بوی انتظار امام زمان (عج) داشته باشد در خودم قرار میدم بیاین به خودت عطر منتظری بزنید......
همچنین این تارنما تمامی مراسمات هیئت الانتظار را نمایش خواهد داد. هیئت الانتظار= جمعی از کسانی که تلاش می کنند تا جلوه گر یک منتظر باشند .
مراسم هفتگی پنج شنبه ها یک ساعت بعد از نماز مغرب و عشاء خیابان باقرآباد
(مسجد باقرآباد رشت)
سامانه پیامکی : 50002060141419
برای عضویت در جمع منتظران کلمه داخل پرانتز (منتظر19) را به شماره سامانه ارسال کنید
سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۱۳ ق.ظ

نــــــواهای انتــــظاری 10 ( تـــواشـیح 1)

بسم رب المهدی

دریافت نـــــوا
حجم: 469 کیلوبایت

 چشمه ها

نـــواهای دیگر در ادامـه مطلب

مـا منتــــظریم تا بیایـــــــــ . . . .

دریافت نــــوا
حجم: 792 کیلوبایت


دریافت


نظرات (۲)

سلام.با یک داستان زیبا به روز هستم و منتظر حضور شما.
التماس دعا
یاعلی
سلام.به روزم تشریف بیارید
یاعلی
پاسخ:
بسم رب المهدی
علیک سلام ممنون از بازدیدتون ب روی چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی