انتـــــظار19

هر چیزی که بوی انتــظار را دهد در این جاست

انتـــــظار19

هر چیزی که بوی انتــظار را دهد در این جاست

انتـــــظار19
من انتظار 19 هستم من به اندازه خودم کسی یا چیزی را که بوی انتظار امام زمان (عج) داشته باشد در خودم قرار میدم بیاین به خودت عطر منتظری بزنید......
همچنین این تارنما تمامی مراسمات هیئت الانتظار را نمایش خواهد داد. هیئت الانتظار= جمعی از کسانی که تلاش می کنند تا جلوه گر یک منتظر باشند .
مراسم هفتگی پنج شنبه ها یک ساعت بعد از نماز مغرب و عشاء خیابان باقرآباد
(مسجد باقرآباد رشت)
سامانه پیامکی : 50002060141419
برای عضویت در جمع منتظران کلمه داخل پرانتز (منتظر19) را به شماره سامانه ارسال کنید
چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۲، ۰۵:۱۶ ب.ظ

پــیــــــامــک انـتـــــــظاری ( 1 )

بسم رب المهدی

شما هم می توانید در بخش پیامک های انتظاری ، پیامک های در مورد امام زمان (عج) را ارسال نماید

 از دو طریق پیامکی به شماره  50002060141419

یا در بخش نظرات پیام خود را ثبت نماید


بنویس که هر چه نامه دادم نرسید
بنویس که یک نفر به دادم نرسید
بنویس قرار من و او هفته بعد
این جمعه که هر چه ایستادم نرسید

2 پیامک(1)

19 پیام دیگر در ادامـه مطلب

مـا منتــــظریم تا بیایـــــــــ . . . .

ای مرکز ثقل کهکشان دل من
خورشید بلند آسمان دل من
عمریست که من منتظر دیدارم
یک جمعه بیا به جمکران دل من

2 پیامک(2)


موعود خدا مرد خطر می خواهد
آری سفر عشق، جگر می خواهد
ای جمعیت میلیونی عصر ظهور
او سیصد و سیزده نفر می خواهد!  

2 پیامک(3)


من مثل تو و تو مثل من چشم به راه
ما چشم به راه مردی از کوچه ی ماه
بگذار دوباره جمعه را صرف کنیم
ندبه، گریه، عهد، فرج... باز گناه!
2 پیامک(4)

تو هستی و در میان ِ ما می گردی
در کوچه و شهر و خانه ها می گردی
از ما اثری نیست، در این شب، ای خوب!
دنبال ظهور نور ما می گردی...
2 پیامک(5)

من این پیام را برای شما در اینترنت می فرستم:
مولای من، سلام!
اگر قرار شد بیایید
کافی ست با شماره های یازده رقمی مان 
( که عنقریب دوازده رقمی خواهد شد)
تماس بگیرید 
 و یادتان باشد که 
ما فقط تا ساعت ده شب بیداریم!!
4 پیامک(6)

سربازان امام زمان(عج) از هیچ چیز جز گناهانِ خویش نمی هراسند.

شهید آوینی

1 پیامک(7)


بیا و سینه ما غرق شور کن آقا
 ز کوچه های دل ما عبور کن آقا
همیشه یاد شهیدان به ذهنمان جاری است
 تو را قسم به شهیدان ظهور کن آقا
2 پیامک(8)

منی که بی تو است

تومنی نمی ارزد

یا صاحب الزمان (عج)

1 پیامک(9)


قصیر من است، اینکه کم می آیی

هر وقت شدم اسیر غم می آیی

این جمعه و جمعه های دیگر حرف است

آدم بشوم سه شنبه هم می آیی

2 پیامک(10)


به راه بیاییم..
تا از راه بیاید‏
اللهم عجل لولیک الفرج‏
1 پیامک(11)

چرا برای ظهورت مرددی آقا؟

مگو که سرزده از ما کمی بدی آقا؟!

تمام ما که به تکلیف خود عمل کردیم!

دگر قصور تو بوده نیامدی آقا...!!!

2 پیامک(12)


دعا پشتِ دعا برای آمدنت

گناه پشتِ گناه برای نیامدنت

دل درگیر، میان این دو انتخاب؛

کدام آخر؟ آمدنت یا نیامدنت؟

2 پیامک(13)


هم چاه سر راه تو باید بکنیم

هم اینکه از انتظار تو دم بزنیم

این نامه چندم است که می خوانی؟

داریم رکورد کوفه را می شکنیم

2 پیامک(14)

تمام اشکهای من

برای شستشوی جاده های انتظار توست

و چشمهای من

فدای گامهای استوار تو...

اللهم عجل لولیک الفرج

2 پیامک(15)


از شنبه درون خود تلنبار شدیم

تا آخر پنجشنبه تکرار شدیم

خیر سرمان منتظر آقاییم

جمعه شد و لنگه ظهر بیدار شدیم 

2 پیامک(16)


نفس نفس به امید تو عمر میگذرد

امید می رود آری، امید می آید

برای درد دل تو کسی مفید نیست

وگرنه نامه برای مفید می آید

2 پیامک(17)

ما فقط گیر که داریم تو را میخوانیم

عذر تقصیر که داریم تو را میخوانیم

عشقهامان همگی بند به یک دینار است

شکم سیر که داریم تو را میخوانیم

2 پیامک(18)


امام زمان (عج) در میان ما وجود دارد، حضور دارد، زندگی میکند و مراقب اعمال و رفتا ر ماست

و هر کجا که رهبری ما اشتباهی کرد، به طریقی خویشتن را مینمایاند و خطای رهبر را جبران میکند.

شهید دکتر مصطفی چمران

3 پیامک(19)


اگر امام زمان غیبت کرده است، این غیبت ماست نه غیبت او...

این ما هستیم که چشمان خود را بسته ایم، این ما هستیم که آمادگی نداریم.

شهید چمران

2 پیامک(20)


منبع : http://payamak57.blogfa.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی